maandag 22 februari 2010

Gran Canaria!


ik heb niet veel meer foto's
alleen nog van toen er dinsdagmorgen overstroming was
check:


verslagje van de reis:

maandag vertrok het vliegtuig
en om 12 uur kwamen we aan in las Palmas
damn ik was zoooooo happy: ZON!
toen moesten we een stukje rijden naar het hotel
en rond 2 uur lagen we aan het zwembad in Maspalomas
met 25 graden!
in dat hotel waren zeker 90% Nederlanders
en het personeel sprak ook gewoon Nederlands
ik ben sowieso zeer gecharmeerd van het personeel daar,
vooral van hotte obers
alles was nice daar
behalve dat er zoveel rozijnen in de muesli zitten
en ik daar elke ochtend 10 minuten rozijnen uit de kom met muesli stond te halen
bleh rozijnen zijn nasty
we hadden 's morgens en 's avonds een buffet
ik heb elke avond paella gehad (L)
en de toetjes daar.. heaven!
lunchen deden we in zo n gezellig strandtentje
good old tosti's ofcourse
dinsdag was er soort van overstroming
het water stroomde gewoon van de straten af
bummerrr
maar rond de middag stopte het met regenen
en toen kwam er weer zonzonzon!
het is daar sowieso de hele week niet onder de 20 graden geweest
ook niet in de regen
dus dat was erg chillie
en 's avonds zijn we nog naar de duinen geweest
woensdag zijn we geloof ik naar het strand geweest
de zee was niet eens koud
10 graden ofzo xd
oh en ik heb trouwens niet meer gesurft :(
want we hebben pas zaterdag dat ding gevonden waar je je board en wetsuit etc. krijgt
maaar daar was ik nog niet haha
eerst donderdag
(het kan trouwens best wel dat ik dagen door elkaar haal,
dat we donderdag naar het strand zijn geweest
ik zou t niet meer weten eigenlijk)
maarja, als het klopt was het donderdag het weer wat minder
zijn we een beetje in het hotel geweest
en beetje aan het zwembad enzo, lekker lui
totdat :O
de tornado kwam!
ofja niet echt tornado weetjewel
maar er was veel wind
heeeel veel
zoveel dat de palmbomen bijna omwaaiden
en overal vlogen takken
ze moesten de stoelen bij het zwembad vastbinden,
anders zou het wegwaaien
en je hoorde het hele hotel kraken haha
was echt niet normaal xd
dat was vrijdagmorgen alleen nog een beetje
maar 's middags was het over
en hebben we weer een beetje geluierd
zaterdag hebben we dus de halve dag door een of ander groot, half verlaten pand gezwerfd
ergens in een buitenwijk van Maspalomas
op zoek naar de surfwinkel
die na zeker 20 mensen in ons gebrekkig spaans te hebben gevraagd aan de buitenkant van dat ding bleek te zijn
en het was dicht -.-
toen hebben we nog wat inkoopjes gedaan in de supermercado
en naar het hotel gegaan voor het avondeten
zaterdag op zondagnacht is David ziek geworden
door zn hamburguesa van die middag
tja, had je maar tosti moeten pakken he

en zondag gingen we alweer back to de kou
ik mis het men
dat heb ik altijd als ik voor een paar dagen ergens ben geweest
ga ik het al missen
dus nu ga ik alles op alles zetten
om er deze zomer heen terug te gaan
zonder ouders he
zou wel vet zijn
nu nog aan geld komen

zo, ik ga slaapje doen
buenas noches!