woensdag 18 november 2009

daydreaming


ik ben ziek
buikgriep
niet mexicaanse hoor
pff
ik heb de hele dag in huis rondgeparadeert
en om de 10 minuten even geslapen
thee gezet
thee gedronken
en er is overdag echt niks op tv
dus toen die stapel tijdschriften gelezen
gesmst, beetje ipod geluisterd, dvd gekeken
en dan kijk je naar buiten
word je ook al niet happy van
toen dacht ik aan later
ik ga naar de zon en de palmbomen
paella eten, siësta en fiësta houden
hard werken in de stad
en in de lunchpauze naar het strand
bikini aan en surfen
en 's nachts clubben en tequila drinken
wacht maar.
binnenkort paradeer ik niet meer op mn sokken door huis
dan loop ik op blote voeten langs de spaanse zee
(of hawaiiaanse, braziliaanse, australische,
overal waar mucho sol is)
met in de mijn ene hand flipflops/sneakers/Jimmy Choos
en in mn andere hand die good old ipod
hihihihi

kiss