woensdag 25 november 2009

onderwijs van tegenwoordig

mede dankzij schoolcabaret lag ik gisteren rond 1 uur te slapen
(cabaret was btw really nice :D!)
en vandaag zou ik eerste 2 uur module frans hebben
dan tussenuur, dan 2 uur uitval, dan tussenuur en dan wiskunde
en ofcourse vielen alle moduledocenten uit behalve madame Puijk

ik zat pas om kwart over 8 op de fiets
hihi okee eigen schuld dan
zo snel heb ik nog nooit gefietst
ik ging zo van woesj
resultaat: een kop vergelijkbaar met tomatohead mister Brands
maaaaaaar toch te laat
stress stress
telaatbriefje gehaald en daarna komen ze me vertellen dat het tóch uitvalt!
grrrrrrrrrr ik had 3 uur langer kunnen slapen
toen ben ik naar huis gegaan
en nu moet ik voor wiskunde dalijk 1 uur naar school :s
alsof dat nog niet genoeg is, ben ik really misselijk like vorige week
maar ik kan echt niet thuis blijven want dan moet ik te veel inhalen
en alsof dát nog niet genoeg is ben ik 10x (bijna dan) aangereden
want ja ik moest op tijd daar zijn
ik ga de school aanklagen voor poging tot doodslag

en het is pas 10 uur 's morgens..